بی کار یا تنبل؟

خرید بک لینک

امکانات وب

بی کار یا تنبل؟

گرچه خود بیکاری نیز کاری است، یا به عبارت دیگر ما بیکار نداریم زیرا افراد متذکره خود به حرفه بسیار مشغتبار بیکاری اشتغال دارند. اما جدا از تعریف بیکاری در سطح جامعه ، در یک طبقه دیگر تعزیفی جالب و متحول کننده داریم که عبارت است از شخصی که هفته ای کمتر از سه ساعت کار کند !!!! در تعجبم از این همه تفکر که به این اشخاص بیکار نمیگوییم بلکه انها را تنبل خطاب میکنیم گرچه باز هم بر طبق اصل فوق الذکر این اشخاص هم جز بیکاران حساب نمیشوند بدین دلیل که به حرفه تنبلی اشتغال دارند؟

+ نوشته شده در سه شنبه نهم آذر ۱۳۹۵ساعت 1:6 توسط افرا(تخلص) |
دل نوشته...

ما را در سایت دل نوشته دنبال می‌کنید

برچسب: کار,تنبل؟, نویسنده: بازدید: 374 تاريخ: جمعه 27 مرداد 1396 ساعت: 12:56

صفحه بندی